Zelihaak ben günde 1-2-3 değişiyor, bazen de hiç içmiyorum. Bebeğim 3 aylık, emzirip karnını iyice doyurduktan sonra içiyorum. Aspiratör başında içiyorum hem evi hem kendimi kokutmuyorum. Şimdilik bi zararını görmedim, inşallah da görmem. Doktorum da çok stres yapıyorsan günde 5 taneyi aşmayacak şekilde iç demişti, stres direkt sütümü etkilerdi çünkü. Keşke hiç içmesem ama elimden bu kadarı geliyor…