annebebek5200 Hanımlar doğum yapalı 13 gün oldu bugün dikişim de çok oldu tam olarak bu dikişler ne zaman iyileşiyor sizin ne kadar sürdü
m_elisa annebebek5200 benimde 10 gün oldu 20 tane dikişim var benimde kaşınıyor yürürken zorlanıyorum
deniztalta annebebek5200 her taharettenılık su sonra kurulama sonra fön makinası sabah aşkam batikonla sil ve pet kullanma gazlı bez arasına pamuk koy kendin ped yap toparlar hemen
esraankara1704 Ben de normal doğum yaptım daha 45 günlüğüz hatta benm dikişlerim 1 ay da anca kendini toparladı dikiş yerim yavaş yavaş iyileşti Ama 40 gün de gerçekten geçiyor 41. Günde hiç bir şey kalmadı benim dikişlerden
Nurrrery1 Benim sadece de bir tane kesi atılmıştı ona 2 dişim vardı o bile bir buçuk ay kadar sürdü hatta daha fazla olabilir ama benim yaralarım filan da geç geçer zaten ondan kaynaklı da oluyor
annebebek5200 Nurrrery1 olabilir 2 dikiş için baya uzun sürmüş inşallah benim çok sürmez dikişim fazla ama yeni yeni düşmeye başladılar
miniklerimad miniklerimad yani lohusalık bitmeden mental olarak hiç iyi hissetmedim. İlk doğumda kesi çoktu ondan da olabilir dinlenmeye çalışın
melekgvn3 Benim dikislerim 1.ayda tamamen geçmişti kaşınması ise iyileşmeye başladığının habercisi oluyor genelde