Kızlar kızım 2 ay 14 günlük. 4 gündür mamasını güzelce yitiyor bitiyor evde tartı var tartıyorum atıyorum 4.750 çıkıyor o kadar çok çiş yapıyor ki içtiğini veriyor resmen. 4.650 ye düşüyor. Yani 4 gündür bu aralıkta gidip geliyoruz. (Kilosu kafadan atma)
Çok aşırı çiş yapıyor üşütme yok sıcacık tutuyorum ev fırın gibi benim gibi böyle olan var mı ?