Merhaba, bebeğim anne sütü almıyor, mama ile besleniyor. 40 gün yenidoğan yoğun bakımında yattı, şu an 2,5 aylık. Yenidoğan yoğun bakımında Aptamil ve Bebelac kullanıldığını görmüştüm. Ordayken kaka ve gaz sorunumuz yoktu. Fakat taburculuk sonrası ben SMA kullanmaya başladım, içerik olarak temiz olduğunu düşündük araştırdık. SMA Optipro kabızlık gaz ve kusma gibi şikayetlerimiz olunca bırakıp SMA Comfort’a geçtik, aslında memnundum fakat birkaç gündür aşırı kusma gözlemliyorum. Ne önerirsiniz, sizler hangi mamayı kullanıyorsunuz? Cevaplar için şimdiden teşekkür ederim. Sevgiler😻