Mthn18 ben de 34 haftalık doğum yaptım bebeğim prematüre doğdu yani benim oğlum da 2 buçuk aylıkken oldu ameliyat.. Öncelikle şunu belirtmek isterim ki kasık fıtığı tehlikeli.. Çünkü iç organlarda boğma dediğimiz şeyi yapabiliyor yani o fıtık dediğimiz yırtığa bağırsak vs girdiği zaman o şişlik oluşuyor zaten eğer orda kalır çıkmazsa organı çürütmeye başlıyor. Şişlik gördüğünüz zaman korkmayın bastırın gırç sesi duyacaksınız yerine oturtun mutlaka.. Bu dönemlerde gazları olduğu için sık sık şişlik görebilirsiniz ıkındıkları için ama gözünüz ile şişlik görmemeniz fıtığın kaybolduğu anlamına gelmez. Göbek fıtığı, hidrosel bunlar geçebiliyor ama kasık fıtığı geçmiyor malesef.. Ben 3 farklı doktora gösterdim ve hepsi ameliyat dedi. Çok kolay bir operasyon kapalı ve açık şekilde yapılıyor benim bebeğim açık ameliyat oldu. Sabah 8de ameliyata girdi en son sabah 4te emzirdim. Ameliyat yaklaşık yarım saat 40 dk civarı sürüyor. Çıktıktan sonra da 2 saat emzirmemek gerekiyor ama benim oğlum çok ağladığı için emzirmeme müsaade ettiler. Yani serçe parmağımız kadar bile olmayan bir dikiş izi oluyor benim bebeğim sünnet de olmuştu aynı zamanda. 2 gün sonra herşey normale dönmüştü diyebilirim. Bir hafta sonra doktora sargıyı çıkartmaya ve kontrole gittik açınca şok oldum cidden minicik bir kesi. Şuan bebeğim 9 aylık izi bile belli değil endişe etmeyin yani.