Merhaba Hanımlar çocuk immunoloji doktorumuz bebeğimiz bağırsak tepkimeli süt alerjisi olduğu için erken ek gıdaya başlatacağız dedi yaklaşık 3 hafta sonra 4,5 aylık olunca. Bunu bu ayda tecrübe eden anneler oldumu? Osman gönülal ile de konuşmuştum bunu o biraz karşı ama alerji doktoru denemekte fayda var diyor, sizin süreciniz nasıl geçti?