Kızlar iki aylık bebeğimde acile gittiğimde kasık fıtığı var ameliyat olması lazım denildi içine sokuldu şişlik ertesi gün gittiğimizde biz göremedik bişey yok ameliyat olması için görmemiz lazım denildi bazı doktorlar bekleyelim bazıları ameliyat diyor çocuk doktorları kapanır belli diyor valla çok kafam karışık çok üzgün ve tedirginim ne yapacağım bilmiyorum başın gelen ve kendiliğinden geçen oldu mu
Kızlar iki aylık bebeğimde acile gittiğimde kasık fıtığı var ameliyat olması lazım denildi içine sokuldu şişlik ertesi gün gittiğimizde biz göremedik bişey yok ameliyat olması için görmemiz lazım denildi bazı doktorlar bekleyelim bazıları ameliyat diyor çocuk doktorları kapanır belli diyor valla çok kafam karışık çok üzgün ve tedirginim ne yapacağım bilmiyorum başın gelen ve kendiliğinden geçen oldu mu