Normal doğum sonrası dikiş kontrolüne gittim enfeksiyon var hafif deyip antibiyotik yazdılar az açılma var kendi kendine kapanır dediler. Antibiyotik bitti. Tam 20 gün geçti hala çok acıyor oturup kalkarken. Ne yapabilirim krem filan öneren var mı yada doktora mı gitmeliyim tekrar