Merhabalar bu ara bebeğimin başı terliyor emzirirken kucağımda uyuduğunda tenime değdinde su dökmüş gibi oluyor bende hasta olur diye korkuyorum bu durum normal mi doktora gitmem gerek mi? kontrolümüz 10 gün sonra salgından dolayı gitmeyede korkuyorum 😞terlediğinde bulduğunuz çözümler neler ne yapabilirim hasta olmaması için