11.5 aylık. 4 öğün planlıyorum. Bazen yiyor bazen yemiyor. Yemediginde o an sofrada otururken yeni bir yemek vs. Vermemelerini istiyorum bakıcısı ve babasından ki beğenmediği yemek olduğunda yeni birşey yaparlar nasılsa gibi bir alışkanlık oluşmasın. Sevmeme ihtimali olan yiyecekleri denediğim gün mutlaka öğlene çok seveceği birşey koyuyorum ki birini yemezse birini yesin. Örneğin haşlanmış yumurta yemiyor ama arada alışsın diye şansımı deniyorum. Onu yemeyecegini bildiğim için öğlene köfte yapıyorum. Bir de haftalık menü planlaması mutlaka yapıyorum. Her hafta en 1 kez balık, 1 kez kurubaklagil, 1 kez kırmızı et, 1 kez sebze yapıyorum.Hem kendimize hem ona kolay oluyor. Zaten artık tuzsuz olarak olmak koşulu ile aynı yemekleri yiyoruz.