Nzldrtr bizde 2 aylık olmak üzereyiz oğlumda da reflü var hem gaviscon infant hem motilium kullanıyorduk,ilaç olsa da kusuyor olmasa da kusuyor,ilaçları içerken savaş çıkıyor resmen,ben artık içirmiyorum.kustuğunu farkedeyim diye yanımda yatırıyorum.emzirirken çapraz şekilde tutup kafası yukarda emziriyorum sonra gazını mutlaka çıkartıyorum sol tarafına yatırıyorum,yatağın baş kısmını yükselttim.gündüzleri de pusette yatırmaya başladım,biraz daha dik gibi olduğu için kusması azaldı ama ağzına hala geliyor gibi oluyor.sizde bu şeylere dikkat edebilirsiniz