Adosunannesi Kızlar sizce okula kaç yaşında verilmeli ? Kızım şuan 3 yaşına girecek martta. Seneye 3.5 olacak tam okul için erkenmi? Tecrübeli anneler ..:)
BuzluKahve Adosunannesi okuldan kastınız kreş sanırım. Benim oğlum 3 yaşında. Yarım gün başlamak için tam zamanı çünkü evde ben yetemiyorum artık, oyun arkadaşına ihtiyacı var. 3-4 yaş yarım gün, 5 yaş sonrası tam gün.
livanurvealpinannesi61 Adosunannesi 4 yaş kreş yada anaokuluna verebilir siniz. Kızım 4 yaşında ben vermedim peş peşe olunca daha çabuk sıkılıyorlar direk anaokuluna vericem bu yıl
BuzluKahve Canmete 2 yaşta ben daha çok saatlik oyun gruplarını tercih ettim alışma süreci olsun diye.
BuzluKahve annediyebiri 1 ay sonra başlayacak. Doktorumuz azıcık bekle şu hastalıklar hafiflesin dedi. Sabah 10 öğleden sonra 2 arası kalacak. Aylık 6000 lira.