Ben de ocean kullanıyordum bir şişe bitirdik hatta, ama içinde paraben olduğunu duyunca bıraktık, eczane önerisi ile sidefer aldık içinde paraben vs zararlı bir şey yok içeriği temiz görünüyor başlayalı 2 gün oldu bakalım. Sidefer kullanan kimse var mı acaba