Ben daha once hipp organık kulllanıyordum bebegımde gayet severek ıcıyordu ama gaz sorunumuz başlayınca derimki her mama gaz yapıyor en azından indirgeyeyim hipp combiotike geceyım dedım sımdı bu mamayı bazen hepsını yıyor bazen 20cc kalıyor cok acıkmasına rağmen acaba mama ıcerığınımı sevmedı başına gelem var mı ?