Kızlar oğlum 6 aylık .. gece uykusuna 8.30 da başlıyoruz 9 a uyanıp emiyor.. 11 de uyanıyor emiyor 2 de uyanıyor emiyor .. 4 de uyanıyor emiyor .. 6 da uyanıyor rmiyor . 7 de güne başlıyoruz.. gece diye bir şey kalmıyor bu normalmi ne yapmalıyım yardım edebilir misiniz .. emzirmem yaklaşık 5 dk falan sürüyor geceleri çünkü uyuyor bırakıyor