34 aylık oğlumla tuvalet eğitimine başlamış durumdayım. Biraz sabır biraz da bilgiye ve fikre ihtiyacım var. Bugün 2. Günümüz. 20 dk bir lazımlığa gidiyoruz oylanması için elimden geleni yapıyorum sevdiği kitaplar oyunlar stickerlar her şeyi deniyorum çişini yapmadan kalkıyor 5 dk sonra altına işiyor. Sakin kalmaya çalışıyorum. Deneyimlerinizi püf noktalarınıza ihtiyacım var ✌️