Kızlar 4 yaşında bi kızım var akıcı konuşmadığı için ve tekrarlaması vardı psikiyatriye götürdüm devlet hastanesi ama kızım hastaneden korkar orda sorulan sorulara cvp vermediği için ve göz teması kurmadığı için otizim dendi ama ben kızılın otizim olduğunu düşünmüyoruz çünki sadece tekrarlaması ve akıcı konuşması yok onun dışında göz teması var harfler sayılar herşeyi biliyor cümle kuruyor marka anne ağaçlardan yaprak dökülüyor vs diyor getir götür yapar kızım sunu getir derim getirir ama direkt heyet dediler heyete kızımq yanlış tanı konması istemiyoruz yanlış tedavi görmesin diğe bizde doktor araştoyoruz özel Ankara’da bildiğimiz önerdiğiniz biri varmı acil lazım bize bakalım aynı şeyleri onlar söyleyecek mi benim kızım evet bi destek alması lazım ama konuşma üzüerine lütfen deneyimi olan baksın