Arkadaşlar bebeğimin testislerinde tüyler var şuan farkettim sarışın olduğu için gözle görülmüyor ama elimle ıslak mendil kalıntısı sanıp çekeyim dedim şok oldum belkide normaldir ama ben yeni gördüm o yüzden biraz şaşırdım birazda korktum hormonal bi durum olabilirmi diye bilgi verirseniz çok sevinirim