Bebeğim 9 aylık. Doğduğundan beri sadece 1 günüm rahat geçti. Evin içinde kendi kendine gezdi oynadı güldü. Ertesi gün eski haline geri döndü. Sorum şu; wc ye bile gitmeme izin vermeyen, ayağa kalktığım an odadan çıkacağım diye ağlamaya başlayan bebeğimin biraz ağlamasına müsaade etmeli miyim ? Yoksa hemen susturmaya çalışmalı mıyım ? Sanki alışkanlık yaptı nasılsa alacak diye ağlıyor.