GF0965 Merhabalar, 11 aylık kızım doğduğundan beri kakasını üç günde bir yapardı . Doktorumuz normal derdi. Şimdi 5 güne çıktı ve fitil vermeden yapmıyor . Bu durumu yaşayan var mı acaba? Doğal çözümleri ne olabilir lütfen yardımcı olun
Damlakrbg Fitil koydukça alışır. Bağarsak iyce tembelleşir. Ben kızıma elma veriyorum. İşe yarıyor. Birde geçen instagram da okudum. Kivi kabızlığa iyi geliyormuş. Tesadüfen keşfetmişler. Bebeğine verince bir saat geçmeden kaka yapmış. Deneyin mutlaka. Nasılsa yaşını geçmiş. Altına da çok yorum yapan olmuştu. Bebeklerde baya işe yarıyormuş.