esobalim Kızlar bebeğimin dünden beri ateşi inmiyor 38.3 şuan dr gittik şurup fitil verdi şurup fayda etmedi sanırım eşim gripti muhtemelen ondan geçti ne yapıcam düşmesi için
esobalim Mirmir_ calpol verdi doktorumuz sürekli sirkeli suyla sildim ve ince giydirdim eşim hastaydı bize de ondan bulaştı malesef