Buraya zamanında çok kilo ile ilgili post açmıştım Ayşe kullanıcı adımla sonra bende bıktım sizde bıktınız 🥲 aylardır artık elimden geldiğince takmamsya çalışıyordum ama dün doktorun dedikleri ile yine başa sardık ben ne yapcam bilmiyorum yani akıl akildan üstündür belki bir yardımı dokunan olur bir öneri ne bilim iştah açıcı bir şey,iyi bir şey duymaya ihtiyacım var belki de ….biraz uzun olcak ama baştan beri kilo ile ilgili olan sorunu yazcam,vakit ayıran olursa şimdiden çok teşekkür ederim 💕
Kızım 2.700 doğdu 40.hafta da, doğduğundan beri meme reddi vardı ben pes etmeden ayakta koltukta zıplayarak ve daha nice yöntemlerle altı buçuk ay emzirdim çok şükür sonra yine bıraktı ve bu sefer ne yaptıysam tutmadı emmiyor artık yani,üç aylıkken hiç kilo almadi 0, dördüncü ayında doktor ek gıdaya başlattı tadımlarla falan başladık bunun yanında mama da asla içmiyordu zorla zorla 30 CC,bir sürü mama ve biberon denedim en son lansinoh biberon ve hipp combiotic kullandık her ay azar azardq olsa aldı kilo,beş aylıkken çok zayıf diye doktor gastroenterolojiye yönlendirdi orda da raporlu mama başlattılar ama oda hiç kilo aldırmadı bir buçuk ayda 300 gram falan almıştı (çünkü kızım çok çok az içiyordu mama en fazla 60 CC,belki mama da yaramadi bilmiyorum) sonra raporlu mamayı bıraktık,hipp kullanıyoruz bı ara yine iyi içmeye başladı yatmadan 120 içtiği bile oluyordu çok şükür şimdi yine 30 tek içiyor….ek gıdaya hiç gelmek istemiyorum hele ilk aylar altı ve yedi de yine iyi yiyodu azda olsa son bir aydır asla yemiyo ne kadar istemesemde mecbur kaldığımdan telefon açıp veriyorum öyle bile anca dört beş kaşık yiyo,her şeyi deniyorum,oyunla vermek,telefonla vermek,kendi yemesine izin veriyorum keşke yese,çatal kaşık veriyorum eline,bardakla veriyorum ne bilim işte her şey ama yook yok…bu ay iki tane alttan dişi çıktı ondanda olabilir iştahsızlik tabi ama dün hasta diye doktora götürdük acilde ki çocuk doktoru bu bebek çok zayıf (6.400 çıktı dün tartida) böyle olmaz bu zekasını gelişimini her şeyini etkiler dedi,yemiyor deswmde olmaz raporlu mamaya başlarız bir şekilde vermek zorundasın bir hafta sonra iyileşince gel konuscaz dedi,başka bir doktor da eğer boyu uzuyosa ve kilosu sabit kalıp kilo vermiyorsa sıkıntı yok dedi( boyu uzuyor çok şükür kilosu da sabit kalmiyo ama her ay 100 yada 200 gram alıyor son iki aydır özellikle) yani ben ne yapcam bilmiyorum,kilo zekayı etkiler mi? Yada büyümez mi kızım ? Dün dokuz aylık oldu bu arada kan vs iyi çıktı yinede kan ilacı kullanıyoruz