Selamlarr 1 haftadır kendi kendime uyku eğitimi vermeye çalışıyorum bebeğim 6 aylık ve memede uyuyordu çok şükür ağla zırla kucakta uyutuyorum bi şekilde ama asıl şuanki sorun yatağında yatmaya nasıl alıştırıcam doğrumu ilerliyorum bilmiyorum ama gündüz uykuları 30 dk dan 1.5 saate çıktı şuanda tek sorun yatağa geçirme kısmı tavsiyelerinizi bekliyorum