Bugün bebeğimin 9.ay aşısı vardı aşısı yapıldı ve kan alındı parmağından. Ama kan degeri 7 çıktı çok düşük dedi. Ocean microfer kan damlasi kullanıyordum eczane 3 damla demişti ama sonra buradakilerden kilosu kadar duymuştum 11 damla verdim ne yapmaliyim ne kadar vermeliyim çok moralim bozuk. Çocuk doktoruna gidip damardan kan verin belki ilac verir dedi ama ben 1 yaşında götürmek istiyorum. Zaten şuan kan almasaydı 1 yaşında alacaklardı, kanı düşük olduğunu bilmeyecektim acaba nasıl normale gelir kan degeri başına böyle durum gelen varmi ?