Cennet__dg Kızlar sütüm tazyikli geliyor ve bebeğim emmek istemiyor midesine hep hava giriyor ,zaten kolik bir bebek ,ne yapabilirim sütüm nasıl katı kıvam alır lütfen yardım edin
neanladinyurdagull Cennet__dg sütünüz katı kıvam almaz bu elimizde olan birşey değil.Emzirme öncesi tazhiki sağarak azaltabilirsiniz
Kbetul Cennet__dg sütünüzü sağın öncesinde biraz o tazyiği alın göğüsünüz şişiyor sertse mastit de olabilirsiniz yoksa
Btl61 Cennet__dg her emzirmedrn önce sağın ve arkanıza yaslanarak emzirin 2,5 aydan sonra genelde göğüsler terbiye oluyır bende çok çektim ama geçti meme reddi yaşadık pes etmeyin
tpbm1710 Cennet__dg ben hemşireden danışmanlık almıştım emzirme ile ilgili eski usul annelerimiz emzirirmiş ya makas pozisyonu biz onu sütü tayzikli olanlara öneriyoruz demişti bir deneyin isterseniz
mewooo Hiçbir şekilde geçmiyor. Sabredeceksiniz bizimde öyleydi artık emzirmek bile istemiyordum. Sürekli genizine kaçıyordu. Bir süre sonra bebek 5 6aylık olunca anca düzene giriyor malesef