Salı günü belime durduk yerde bı ağrı girdi tutuldu resmen Çarşamba günü aile hekimi kas gevşetici iğne verdi 3 adet kullandım şuana kadar çok az etki etti hala ağrıyor sadece belim ağrıyor başka bir yerde sorun yok 3 gün oldu kopuyor resmen hapsurunca yerinden çıkıyor sanki belim . Sizce ne olabilir yaş 32