Merhaba hanımlar omron mu yoksa Phılıps mı ne öneriyorsunuz ?
Nurellaa_ …
Nurellaa_ ….
Nurellaa_ ikiside cok guzel markalardir fiyati uygun olani tercih edin
Ben omron kullanıyorum canım çokta memnunum
Melike_ikra doktor bugün phılıps önerdi ama omron da iyi diye biliyorum kararsız kaldım
beyzadodo teşekkür ederim
Nurellaa_ yinede sen bilirsin ama omron taş gibi Bayadır kullanıyorum
Nurellaa_ omron çok memnunum. Taşınabilir olanlardan. Taş gibi yani