lceLady Sütlü rende çikolata. Elimde cok fazla var. Kek yaptım kullandım hiç begenmedim Şimdi tiramusu ve sut burger yapacagım cocuklar için. Sanırım tiramusu için olmaz ama sut burgere olur mu yada baska seye. Nasıl degerlendırebilirim ki
oglumubeklerken lceLady içine bitter çikolata da ekleyip kremanin içinde eritip keklerin üstüne sos yapabilirsiniz.
niluna lceLady krema ile eritip yakışan herşeyin ğaütne dönebilirsiniz birde browni kek yada kurabiyesi ve de tabiki suflee🥰
balkizannesii lceLady benmari usulü eritip kurabiyelerde kullanabilirsiniz çok lezzetli kurabiye tarifleri var
lceLady Teşekkür ederim kızlar. Kurabiye ve sanırım özellikle suflede iyi olacak onlarda deneyeyim Kek üzerinde hıc sevemedim
oglumubeklerken lceLady dediğim gibi krema ile eritip kek üzerinde harika oluyor biraz da bitter çikolata eklerseniz içine efsane ama tabi ki deneyip sevmediyseniz siz bilirsiniz 🙂
kubra2608 lceLady eritip üzerine fındık ceviz koyup yağlı kağıda sürüp buzluğa koyun tablet çikolata oluyor ben damla çikolatayla yapmıştım çok güzel olmuştu 😅
153s34 lceLady profiterolde kullanabilirsin. Veya dumduz kakaolu puding yap iicne bundan at tadini cok begenmediysen bu sekilde dha cabuk biter
Minigimm1 lceLady süt burgere olur dediğiniz gibi benmari usulü eritip uçlarıni batırırsiniz birde eklerr yapabilirsiniz ona çok gidiyor çikolata