karahann Kızlar prima kullanıyorum ben ama pişik yaptı goonu denemek istiyorum boykot ürününe para vermek istemiyorum stokladıklarım bitti
beyzacmvrc karahann çok memnunum Sarı paketi Prima muadili bence mavi de kullandım oda fena değildi Bende Molfix den buna geçmiştim
elifminamom karahann ben kullandım primaya göre bedeni küçük geldi güzel ama sızdırdı heralde küçük geldiği için baby turco da iyi o da arada sızdırıyor ama primaya göre küçük kalıplar birinde iki beden kullanıyorsam birinde üç kullanıyorum
Ozlemfidan karahann sleepy ve babyturcoya göre kalıbı büyük. Ben sızdırma ve ıslaklık olarak sleepy ve babyturcodan daha başarılı buldum. Mavi paket kullanıyorum. Piyasada en uygun Amazon da var.