Esilaninannesi_ 2,aylik kizim emmiyor mama ile besleniyor cok gazli onerdiginiz guzel doyurucu gaz yapmayan bi mama var mi
Brfn Esilaninannesi_ Kolik bebekti kızım denemediğim mama kalmadı en sonunda Golden goat keçi sütlü mama da çare buldum hem doyurucu hemde kusması gazı geçmişti
Esilaninannesi_ Brfn biz suan aptamil presyneo kullaniyoruz cok doyurucu gelmedi 90 cc verdigim halde 2 saat olmadan acikiyor ve gaz yapti bize baska bi mama denemeyr karar verdik gaz yaomayan doyurucu
Esilaninannesi_ Cinarabia ilk ayinda kullandik cok kustu sizde de oldu mu oyle bise suan aptamil presyno kullaniyoruz ama hic doyurucu degil 2 saat olmadan acikiyor ve gaz yapti
Cinarabia Esilaninannesi_ hmmm bizde yapmamıştı sma optipro da çok kustu o da zaten gazsız bebekler için. Aptamil conformil de denedik o da iyi geldi
Kbetul Esilaninannesi_ oğlum kolikti ve çoğu mama denedik gaz yapıyordu 6 aylık olana kadar aptamil conformil kullandık sonrasında hipp organic combiotic e geçtik
demirhediye Ben 4 bebeğime de bebelac kullandim çok memnunum fiyatı uygun ekonomik gelişimleri gayet iyiydi besleyici bebeğime yaradı gaz kabızlık yapmadi