Merhaba arkadaşlar aramızda hasimato hastasi olan varmı.
Annem tiroid kanseri.Bende korkup genel cerrahi doktoruna gittim benimde kanımda Anti-tiroglubin değeri ve Anti-TPO değeri çok yüksek çıktı.Ultrasonda da cok sayıda psodonodül çıktı. Doktor iç hastalıkları doktoruna yönlendirdi oda endokrinoloji ye.Daha gidemedim randevu aldım.Ama ilaç kullanmam gerekecekmis haşimato
dedi doktor ve ben çok tedirgin oldum nasıl birseydir bu hastalık