TospikDefneninAnnesi Kızlar kullananlar hangilerini kullanıyor ve memnun musunuz? Aslında her eve lazım illa çocuk olmasına gerek yok bazen bizlerde hasta oluyoruz ateşleniyoruz.
MaviNil TospikDefneninAnnesi bende ixiaomi kullanıyorum. Uzun arastırmalar sonucu aldım. 1 saniyede %100 doğru sonucu veriyor. Evde 7-8 tane ateş ölçer olmasına rağman hastalıklı gibi hastaneye gider ölştürürdüm şimdi içim cok rahat
balcicegin_annesi TospikDefneninAnnesi doktorum en iyi koltuk altı demişti ha eğer isterseniz kulak da olabilir demişti başta en iyisini alayım dedim aam temassız olanı kesin net ölçmüyor bazen de ben koltuk altı aldım hastanedekiler gibi çıkıyor uzun sürüyor ama orası bana daha bi güven verdi sanrım
Elvn94 Sahreyldrm valla dun cocugumn atesi yok 38 39 40 bile gostrdi iade etcem basiyom aninda farkli derece gstryo
Slndnz TospikDefneninAnnesi weewell kullanıyorum projektörlü temassız ateşölçer , memnunum oda ve yüzey sıcaklığı da ölçüyor.