Arelmommy cocomelon33 zamanla geçiyor içine bir dilim limon koyup boş çalıştırabilirsiniz alır kokusunu
Nehir-Poyraz cocomelon33 benimkinde hiç yok o koku bi ilk aldığım da 10-15 dkmı ne boş çalıştırın diyodu öyle yaptım ama kalmadı geçti sonra zaten
cocomelon33 Arelmommy plastik kokusundan bahsediyorum yani normal dimi bu durum zamanla geçiyorsa iyi ilk boş çalıştırdım dün ,sabah kızartma yaptım düne göre azalmıştı koku ama yine de ürün sorunlu mu acaba diye düşündüm
cocomelon33 Ozooo peki bu kenarlarında silikon olan tepsi ne işe yarıyor onsuz kullanamıyor muyuz ? Koy çıkar yaparken illaki çizmez mi sepeti
Hcmy_ cocomelon33 çizilmiyor ama onsuz da olur fazla yağı süzüyor patates falan daha iyi oluyor onunla
Ozooo cocomelon33 patates kızartırsam kullanıyorum yağlı şeyler yapacakken yağ alta iniyor ve daha güzel kızarıyor
cocomelon33 Nehir-Poyraz tekrar yarım saat boş çalıştırdım gün içinde de 2-3 defa kullandım geçti koku aklıma takılmıştı hep olacak mı diye😄