Merhaba kizlar. İlk anneliğim bu benim. Oğlum 3 yaşında asla durmuyor, sürekli fırlatma, sürekli vurma, inanılmaz derecede gücüm kalmadı. Tahammül seviyem sıfır. İstemsiz bazen bağiriyorum. Geçen gün odama kapatıp kendimi sinir krizi gecirmişliğim var sırf o duymasın diye bağıra bağıra yastığı ağzıma kapatıp ağladım. Lütfen yargılamak için falan yazmasın kimse. Fikir istiyorum artık yetişemiyorum hicbiseye kendime vakit asla ayiramiyorum. Fikir verecekler yada aynı durumu yaşayanlar varsa yazabilir mi? Siz neler yapıyorsunuz(bu arada çocuğum hala konuşamıyor)