zmiraymom merhaba 95 günlük kolik annesi olarak yazıyorum size. 90. Günde kesildi sancılarimiz. Bize biogaia iyi gelmedi daha da gaz yaptı hatta. Doktor nurse Harvey gaz şurubu verdi onu kullandık. Öğlen ve akşam 1 çay kaşığı şeklinde. Gün için de gaz masaji yapın ayaklarını bisiklet sürer gibi. Karnıni ovalayın. Çocuk bagirinirken sakin kalın hissediyorlar. Bı kaç kez kendinden geçti kafayı yedim resmen odadan çıktım ağladım. Çok zor ama geçecek. 4 gündür şurubu kestim vermiyorum artık. Siz yediklerinize dikkat edin geçmiyor deselerde geçiyor bebeğe. Ben taze fasulye, ıspanak, erişte, şehriye çorbası, tavuk çorbası, et, tavuk,balık,mantar tükettim.tarhana çorba vs inanılmaz gaz yapıyor uzak durun. Acı ve baharat yemeyin. Pilav pirinç yiyin sadece.birde biberon anti kolik biberon alın “Dr norveys” mama kullanıyorsanız kolikler için özel mama kullanın. Umarım kısa zaman da atlatirsiniz 🌹