Merhaba kızlar bebeğim 6bucuk aylık ek gıdaya geçtik sütüm azaldı biraz bazen doymuyor durmuyor ek gıdayı da birden çok vermek istemiyorum 2 öğün şeklinde veriyoruz öncesinde emzirirken bazen azaldığı zamanlar ek mama hipp veriyordum şimdi günde bı iki öğün de mama vericem annesutu+ek gıda+mama ilerliyecegim en sağlıklı sorun yaratmayan mama öneriniz nedir 6-12 ay