Nur2344 Bebeğim 9 aylık. Şuan hasta balgam öksürük var. Geçen gün acile gittik buhar falan verdiler. Bugün çok hırıltısı var. Elim sırtındayken hissedebiliyorum. Nefes alıp verirken hır hır ediyo.Çok korkuyorum ya bişey olur mu hırıltı tehlikeli mi ?
Tbockk Buhar tedavisine evde devam etmeniz gerekir tabiki müdahale etmez iseniz tehlike arz edecektir çünkü cok da küçükmüş bebeginiz