Burada bir kaç kişide gördüm. Biberiye otu ile saç dökülmesini engelliyorum, saçım aşırı uzadı tarzı postlar açmışlardı. Fakat nasıl uygulandığı hakkında bir fikir beyan edilmemişti. Bir kaç postu incelediğimde sonuca ulaşamadım. Bilen ya da uygulayan varsa azıcık detay verir misiniz?
Kaynatıp sprey şeklinde mi kullanıyoruz. Temiz ya da kirli saç fark ediyor mu?