Momemy 10 günlükken başladık mamaya biberonla verdim hem de, 6 aylığız 1-2 haftadır kaşık maması veriyorum iki gündür bıraktım ama 🙂 4 aylık olana kadar SMA kullandık kabız yaptı bizi sonradan bebivita kullandım, bi şey olmaz mamadan. Bebeğim beni kurumeme gibi emiyordu ağlıyodum hüngür hüngür dayanamıyodum artık tuvalete bile gitsem bas bas bağırıyodu mama içiriyodum en azından 2-3 saat bende dinlenmiş oluyordum