asocialmom Her gün ama her gün her kakası sırtına taşıyor kıyafet değiştirmekten duşa girmekten tükendik minies kullanıyoruz ? Öneriniz var mı ?
endil asocialmom molfix kullanıyorum bebeğim 2,5 aylık benimkide hep sırtına taşıo 🤷♀️ Belki sebebini bilen vardır beklim burda 😅
araskuzumm0918 asocialmom küçükmü bebeğiniz ?bizimde öyleydi 7.aya kadar sonra geçti,ek gıdaan sonra diyebilirim,hergün sırtına kadar çıkardı komple üst değişttir. Hopp bidaha ,genelde küçük bebeklerde oluyor
Deletedmom94 asocialmom minies kullanırken benimde öyleydi molfixte ara sıra çıkıyor e bebek bezini aldık son olarak bundan memnunum şimdilik
zynpdnc Ben Minies kullanıyordum aynı sorunu yaşadım sürekli yatağa kıyafetlerine taştı sleepy kullanmaya başladım asla sızdırmıyor bel kısmı baya uzun miniesten kaynaklanıyor
asocialmom zynpdnc sleppy kullanıyorduk çişi taşırıyordu o yüzden miniese geçtim başlarda olmuyordu son 1 aydır böyle neden anlamıyorum 🙄 gerçi sleepy sensitive mi neydi o zamanlar şimdi değişti onu hiç denemedim
Masal_18 zynpdnc bende doğduğundan beri sleepy kullanıyorum hep taşıyor vazgeçemiyorum da. Bi büyük Bi küçük numarasını denedim acaba büyük veya küçük geldiği için mi diye ama yine aynı ben bezden değil de fazla yaptığından mı acaba diye düşünmeye başladım artık
asocialmom araskuzumm0918 hayır canım 9 aylık 7,8 aylık olduğundan beri taşıyor bizim eskiden taşmazdı
Busra5009 Ben uzun bir süre minies kullandım hala ara ara kullanıyorum hiç sırta taşırma yaşamadık hatta sızdırma lastiklerden sızdırma bile olmadı. Acaba bez numarası mı küçük geliyor bebeğinize?
Dunyamsensn2008 asocialmom Benim bebegimde 9 aylik ve bizimkide tasiyir bende cok anlamadim cokta yapmiyor ki diyeyim tasio bezini 6 num.kullandim yine aynı 5 e geçtik yine aynı bezden deil bence acaba oturup kalkıyorlar ondan mi ☺
Aylabs1 asocialmom bizde de oluyordu demek istedim pardon😃 sleppy de taşma oldu ve çok sıktı. Goon ‘a geçtim daha memnun kaldım
PembeKoala asocialmom goon kullandım cırt yerlerinden çiş taşırdı hep şuan evy baby kullanıyorum memnunum
Hilalasya asocialmom ben tüm bezleri denedim nerdeyse ama hala sırta çıkıyor bu bence kakanın sıvı ve toplu çıkmasından kaynaklanıyor bezle alakalı değil çok fazla .bebeğin altına yapma alışkanlığının çeşitliliğine göre değişiyor doktor zamanla katılaştıkça çıkmayacaktır dedi bekliyorum.
Hilalasya asocialmom valla ben 6-7çeşit bez kullandım sonuç hep aynı oldu boşuna masraf etme bence.zamanla geçecek diyor doktor
asocialmom Hilalasya sağol canım ya minies de diğerlerine göre ekonomik hiç değiştiresim de yoktu zTen
Rabiaustkt asocialmom yani kaka yaptığında kucaginizda falan tutmayın sürekli kontrol edin koklayın yapmışım. Bide arka kısmı çok aşağıda tutmayın biraz beline kadar çıkartın bezlerken