dgn-adl1 evet yukarı çıkma ihtimali var dedi kuzum bu ameliyatlar bazen tek seferde sonuç vermezmiş , hastaneye şunu götür dediğim tek şey bir numara büyük beden bez al onu tak daha rahat edersin , birde alt açma örtüsü bez taktırmak istemezse o an rahatlasın diye biz alt açma. örtüsünde yatırdık biraz yani onun dışında birşeye gerek duymadık yani 🙏 hatta karton bardak fln bile kullanmadık doktor gerek yok dedi bir beden büyük bez daha iyi oluyor ama unutma 🤗 zaten bir kaç gün içerisinde baya toparlıyor cocuk bizimki sabah ameliyat oldu akşam eve yolladılar hemen kalktı yürüdü yani temiz tutmaya dikkat et kaka yapınca ıslak mendille güzel temizleyip tentürdiyot döktük enfeksiyon kapmasın diye sende öyle yaparsın birde yanında bir tanede ağrı kesici şurup götür yani cocuk ilk zamanlarda baya ağladı canı acıdıgı için hiç gelip kimse müdahale etmedi kendimiz eczaneden dolven almıştık hastaneden cıkarken verdi doktor şuruptur kremdir