Kızlar herkese merhaba . Oğlum 11 ay 10 günlük ve çocuklarla oyuncak oynarken falan herkes elinden herşeyi alıyor . Ve asla ağlamıyor bazen bir iki kere almaya çalışıyor bazen de hiç mücadele etmiyor. Bu durum beni çok üzüyor. Tabiki ağlasın vursun başkasının elinden alsın demiyorum ama en azından elindeki oyuncağı vermesin istiyorum. Acaba hakkını savunamayacak mı diye üzülüyorum . Çocuğu böyle olup sonrasında bu durumu değişen var mı ?