Kkc38 Bu sabah yengem aradı beni sabah kalkar kalkmaz testi yapmış 20 dk beklemiş sonucu böyle çıkmış sonra sağlık ocağına gidip kan vermiş kan sonucu yarın çıkacakmış ben gebelik var diyorum ama kendisinin 4. Çocuğu olduğu için vede abimle aralarında problem olduğu için kesinlikle istemiyorum diye inatlasiyor yapma etme dedikçe beni dinlemiyor hayırlısı de diyorum varsa da yoksada en çok ben sevindim ama o hiç sevinmedi bilmiyorum yaa öncesinden de çok düşük yaptın sonra 3 tane çocuğu oldu buda olursa 4. Olacak
Eylul301023 Kkc38 testlerde genellikle ya 3 yada 5 dakika bekleyin ondan sonraki sonuçlara bakmayın diyor ama
hepayni13 Kkc38 testte var görünüyor ama dediğim gibi ilk 5 dk içinde çıkan sonuç önemlidir hayirlsii olsun belkide vardir:)
1prenss1prensess hepayni13 valla benim çöpe atıp 2 gün sonra çıkarıp baktığım testte pozitifti şuan kızım 1 haftalık oldu
Mommyhann Kızlar bende 2 gün önce test yaptım hiçbirşey cıkmamıştı sonra akşam bi baktım çift çzgi gördüm ve iki tane test yapmıştım ikisindede saatler sonrq cıkmıştı kan verdim bugün nolur nolmaz diye böyle vi durum yaşayan varmı
Evaninanasi Kkc38 kuruma çizgisi değil bu ve çok net var yani. Eşiyle sorunları varsa, 3 çocuğu da varsa istemiyorum demesi çok normal. Üstüne gitmeyin, yargılamayın. Mümkünse abinizle de konuşun sorunlarını halletsin.
Kkc38 Evaninanasi abimlede.konustum yengemle de yengem aldiracam diyor abim aldirsin ben karışmam diyor sabahtan beri dil döküyorum ikiside anlamıyor sinirden kafam ağrıyor