Deletedmom_98 benim bebeğim de 9 aylık bugün kahvaltıda peynirli yulaflı omlet yedi. Öğlen kıymalı kereviz yemeği yedi. İkindide elma armut ceviz yoğurt yedi. Akşam da mamasını içti. Yumurta çok zor yiyo ne yapacağımı şaşırıyorum iştahı da pek yok oyunla şarkıyla anca yiyo. İnş düzelir ilerde😔