Deletedmom_98 ben balık yağı,karadut özü, çörek otu yağı denedim bı ara gayet güzeldi iştahı ama 2bucuk aydır hala bunlara devam etmeme rağmen iştah gitti yani iştah gitti derken sadece karbonhidrat ağırlıklı yemek yiyor 🤦🏻♀️ et,balık,tavuk, yumurta,sebze yemekleri asla ağzına sokmaz. Dişten diyorum ama bu kadar uzun süre surmemeli diye düşünüyorum