yesooo Arkadaşlar selam benim oğlum 3 ay 20 günlük yaklaşık ikinci aya kadar ikinci ayın ortalarına kadar kendi yataginda uyuyabiliyordu öğle uykuları kendi yataginda geçebiliyordu fakat sonra bu atak döneminde uykuları kucağımda tamamlamaya başladı yatağına geçtiğinde direkt uyanıyordu o yüzden biz de kucakta uyutmaya devam ettik şimdi yatağa geçirmekte zorluk yaşıyoruz şöyle ki yatağa geçiyor fakat bir 10 15 dakika sonra uyanıyor ama kucakta bayağı birbuçuk 2 saat uyuyor bu sadece gündüz uykularında geçerli gece uykularında bir sorun yok şükür buna benzer bir deneyim yaşayan oldu mu aranızda kucakta uyumayı nasıl bitirdiniz nasıl çocuğu yatağa alıştırdınız gündüz uykusu için yorumlarınız yardımlarınızı bekliyorum
Eylul301023 yesooo aynen öyle bende ayağımda sallıyorum sabah 9 dan gece 12 ye kadar hic durmadan ama gece hiç bir problem yok yataginda uyuyor çözüm bulan yazsa da bizde yapsak
LadyGaddar Bende aynı dertteyim,kollarımda derman kalmadı artık, 4 ay bitti napsam vazgeciremedim ,bizde birde gezdirme var odada turluyorum durduğum an uyanıyor çığlık çığlığa ağlıyor,gitgide ağırlaşıyor napacagimi şaşırdım
aycanao Ben de aynı durumdayim ayakta gezin pışpışla bazen kısa zamanda uyku bazen dakikalarca ve Max yarım saatlik uykular bu durumun üstesinden gelenler varsa gerçekten tavsiyeye ihtiyacım var biz de 3 ay 20 gunluguz
AdileElida Uyku vakti geldiğinde odanın perdelerini çekip biraz daha loş bi ortam yaratmaya çalışsanız belki işe yarayabilir 🤔
tmtalya Ben de aynı sorunu yaşıyorum kolik diye hep uzerimizdeydi ama artk sağ bilegimde güç kalmadı.onerilere açığım bunları yazarken bile kucağımda uyuyor 🤣
yesooo tmtalya aynen hatta klavyeyi konuşarak yazdırdım o yüzden metinde hiçbir noktalama işareti yok 😂😂😂
AdileElida tpbm1710 ben geceleri full karanlıkta uyutuyorum,gece lambası kullanmıyoruz. Gündüzleri de fazla vuran ışıktan rahatsız olduğunda güneşliği de çekiyorum. Gece gibi karanlık olmuyo ama en azından onu rahatsız edecek bir ışık da olmuyor. Bazen güneşlik çekilmeden de uyuyo,valla ben de anlamadım keyfi nasıl isterse beyefendinin öyle takılıyo😬
tpbm1710 AdileElida dediğiniz gibi tamamen keyiflerine bağlı benim oğlum gece gündüz uyumadığı için birde gece gündüz farkını öğrenemezse yandım o yüzden dedim 🥰
aylizbebe Benim bebeğim daha 45 günlük ama o da öyle. Sanırım ilerdede öyle olacak,gidişata bakılırsa. Gözüm korktu. Ama nasıl vazgeçerler ki. Uyku eğitimi alınsa?
yesooo Arkadaşlar görüyorum ki bu dönemde aynı sorunu yaşayan çok anne var. Dönemdel birşey demek ki :) benimki bir de hep aynı tarafta uyumayı seviyo öbür tarafa aldığımda ağlıyo uyuz 😂😂😂 kafasını yamultacağım diye korkuyorum. Valla çok zor ya. Odayı karartsam da aynıııııı sessizlik yapsam da aynıııı çocuk gündüzü bellemiş gündüz anamın kucağında olacağım diyor net :) ben de ay kulağımı kıvrıldı ay kafasımı yamuldu derken günler geçiyor :) herkese sabırlar dilerim 🤲🏻