esrayigitalpaslan Kızlar 20 gunluk bebegim var sutum cok az geliyo doymuyo bestlak damla kullanan varmi nasil kullaniyosunuz faydasini gordunuzmu zarari varmi acaba
seda67 esrayigitalpaslan bestlak o kadar etkili olmadı bende bol bol yeşillik yedim suyu bol içtim bide şokta maltana var arpa suyu doktorum önermişti onu içiyorum lifli şeyler yiyorum fındık fıstık gibi sana fikir olur belli ama maltanayi al ic bi zararı yok zaten
nebutantana30 esrayigitalpaslan ben kullandım hiçbir faydası olmadı onun yerine kuru dut kuru üzüm komposto yaptım ve bolca şeker koydum içine sürekli ondan içtim üç dört güne arttı
mutluannecik Ben kullanıyorum canım. İlk günlerde yoğun bir şekilde günde 3 kez 20 şer damla şeklinde kullandım. Göğüslerin doluyor zaten kısa sürede farkedeceksin. Şimdi bebeğim 3 aylık olacak sütüm normal artık ama ara ara içiyorum yine.