irem06 Bugün 4.ay aşısı oldu bebeğim demir damlası verdiler ama sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemiyorum ocean ve sidefer arasında kaldım sizce hangisi kullananlar fikir verebilir mi
Melis1706 irem06 ocean kullaniyorum doktorumuz vitagille ikisini onermisti vitagil gramaj olarak oldugu icin ocean aldim ben uzun sure kadar devletinkini kullandim dis boyuyor dediler biraktim hemen sideferide denedim oda kivami sonradan yapis yapis oldu hemen attim