Ben hiçbir şekilde enerjik hissedemiyorum artık bebeğim uyku düzeni çok kötü değil gece uyuyorum yani ama uyanamıyorum uyansam bile yorgun halsiz oluyorum her fırsatta uyumak istiyorum neden böyle olabilir sürekli evdeyim çalışmıyorum bir gün dışarı çıkınca çok yoruluyorum sizler neler yapıyorsunuz