Kızlar bugün 1. Ay aşımız hepatit b ikinci dozunu olduk. Kontrol sırasında doktor göbekte nokta fıtık var dedi. Evet sancısı olduğu için kendismi çok sıkıyor bebeğim. Başına gelen var mı. Bir de bir aylık olmasına rağmen sarılığı geçmemiş. Anne sütü sarılı olabilir dedi başına gelen var mı ne yapma. Lazım